Анкета
1. Прізвище,
ім'я, по батькові:
Ацеховська Марина Петрівна
2. Дата
народження : 14 березня 1990 року
3. Які
навчальні заклади закінчила, в якому році:
· У 2007 році Заболотненське вище
професійне училище №31 ім.Д.К. Заболотного і здобула професію швачки.
· У 2012 році Уманський державний
педагогічний університет імені Павла Тичини і отримала повну вищу освіту за
спеціальністю «Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості» та
здобула кваліфікацію інженера-технолога, викладача дисциплін в галузі легкої
промисловості. .
4.
Місце роботи: Піщанський районний Будинок школярів та юнацтва.
6. Стаж роботи:
· загальний – 6 років,
· педагогічний -6 років,
· у даному закладі – 5 років.
7. Розряд:
9
8. Нагороди,
відзнаки: Грамота відділу освіти Піщанської райдержадміністрації
районна профспілкова організація працівників освіти - 2016 рік
Грамота Вінницького обласного центру технічної
творчості учнівської молоді -2016 рік.
9. Рік проходження курсів підвищення кваліфікації: 2016 рік.
10. Гурток:
гурток «Бісероплетіння»
.
11. Мова
викладання: українська
12. Проблема: «Виховання особистості шляхом
залучення до народних промислів»
13. Інноваційні форми роботи та
технології:
Інтерактивні технології
кооперативного навчання:
- робота в парах;
- робота в групах;
- акваріум.
Технології
ситуативного моделювання:
- імітаційні ігри;
- рольова гра;
- драматизація.
Технології колективно-групового навчання:
- мозковий штурм;
- мікрофон;
- навчаючи-вчуся;
- незакінчені речення;
- дерево вирішень.
Опрацювання дискусійних питань:
- безперервна шкала думок;
- обери позицію;
- зміни позицію;
- дискусія.
14.
Педагогічне кредо: «Від творчості учителя до творчості учня»
15. Життєве кредо: "Віддай людині
крихітку себе. За це душа поповнюється світлом" Л.Костенко
ОСНОВНІ НАПРЯМИ
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ОСОБИСТОСТІ, СУСПІЛЬСТВА, ДЕРЖАВИ.
Головні ідеї:
• формування громадянської й правової
направленості особистості, активної життєвої позиції;
• підтримка прагнення учнів служити
Батьківщині, затверджувати на Землі
справедливі взаємини між людьми,
відстоювати свої права й права інших людей;
• виховання гордості за свою Батьківщину й
відповідальності за долю своєї країни;
• прагнення до миротворства, відстоювання
своєї позиції з позиції розуму, а не сили;
• розуміння учнями обраної ними програми
поведінки для майбутнього самовизначення.
Головні цілі:
• виховання здатності робити свій життєвий
вибір і нести за нього відповідальність; відстоювати свої інтереси, своєї
сім'ї, трудового колективу, свого народу, держави;
• формування поважного ставлення до
народів світу, людства, представників інших національностей, до своєї
національності, її культури, мови, традицій і звичаїв;
• визнання цінності незалежності й
суверенності своєї держави й іншої держави.
Задачі виховання:
• формувати в учнів правову культуру,
уміння вільно й відповідально самовизначатися в сфері правових відносин із
суспільством;
• формувати гуманістичний світогляд учнів,
здатність до усвідомлення своїх прав і прав іншого, здатність до морального
саморозвитку;
• навчати розв'язанню завдань правового й громадянського
виховання, пов'язаних із проблемою морального саморозвитку й самовдосконалення;
• формувати гордість за вітчизняну
історію, народних героїв, зберігати історичну пам'ять поколінь у пам'яті
нащадків;
• виховувати повагу до національної
культури, свого народу, своєї мови, традицій і звичаїв своєї країни.
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
Головні ідеї:
• прийняття учнями моральних цінностей й
обумовлених ними принципів поведінки в системі власних цінностей, знань і
переконань;
• пред'явлення моральних вимог до себе й
своєї поведінки;
• виховання моральної культури, заснованої
на самовихованні й самовдосконаленні;
• усвідомлення учнями необхідності прояву
моральної поведінки в найбільш непередбачених ситуаціях, збереження почуття
власної гідності й повага гідності інших людей;
• практичне застосування моральних знань й
умінь;
• проекція сучасної моралі вигляду людини
на її майбутнє й майбутнє близьких і рідних їй людей.
Головна мета:
Виховання моральної людини, здатної до
прийняття відповідальних рішень і до прояву моральної поведінки в будь-яких
життєвих ситуаціях.
Завдання виховання:
• створювати умови для прояву учнями
моральних знань, умінь і здійснення морально виправданих учинків;
• знайомити учнів з моральними законами й
вчинками попередніх поколінь;
• вивчати з учнями моральні традиції
українського народу, традиції їхніх сімей і поколінь;
• розвивати в учнів потребу до здійснення
моральних учинків;
• створювати ситуації практичного
застосування моральних знань у реальному житті;
• сприяти набуттю позитивного морального
досвіду й подоланню в собі бажання до
прояву аморальних учинків;
• створювати умови для морального
самовиховання учнів.
УЧЕНЬ І ЙОГО ЗДОРОВ'Я
Головні ідеї:
• збереження власного здоров'я — один з
основних обов'язків людини;
• спосіб життя людини, ставлення до свого
здоров'я визначає здоров'я майбутніх поколінь;
• екологічне виховання й екологічна
культура повинні стати основою здорового глузду в збереженні людиною свого
здоров'я, її поведінки й учинків;
• соціальне благополуччя й успішність
людини неможливі без збереження фізичного й психічного здоров'я;
• виховання звички до постійних занять
фізкультурою й спортом не з метою спортивних досягнень, а з метою щоденного
оздоровлення свого організму;
• прагнення до виховання в людини волі,
характеру, прагнення до досягнень.
Головна мета:
Формування в учнів всіх віків розуміння
значимості здоров'я для власного самоствердження.
Задачі виховання:
• знайомити учнів із традиціями й звичаями
дбайливого ставлення людини до власного здоров'я;
• створювати умови для формування в учнів
культури збереження власного здоров'я;
• формувати в учнів ставлення до здоров'я
як безцінного дару природи;
• створювати в учнів можливість
демонструвати свої досягнення й зусилля зі збереження здоров'я;
• сприяти подоланню шкідливих звичок учнів
засобами фізичної культури й заняттями спортом.
Зміст виховної роботи:
• вивчення стану фізичного нездоров'я,
формування інтересу й бажання перебороти власні проблеми здоров'я
• вивчення ставлення батьків учнів до
даної проблеми в школі йдома;
• вивчення можливостей соціуму для
створення умов для формування здорового способу життя учнів;
• вивчення спортивних інтересів учнів,
потреб у заняттях фізкультурою й спортом;
• різнобічна освіта й активне залучення
учнів до занять фізкультурою й спортом;
• урахування вікових й особистісних
можливостей учнів у спортивних заходах класу й школи;
• змістовна сторона організації спортивних
заходів і свят;
• всебічна демонстрація досягнень учнів
заняттями фізкультурою й спортом;
• заохочення учнів, що демонструють
відповідальне, ставлення до занять спортом, фізичною культурою;
• контроль результативності занять учнів
фізкультурою й спортом у навчальному закладі;
• заохочення батьків учнів, що підтримують
діяльність школи в даному напрямі;
• залучення батьків — ентузіастів
спортивного руху до пропаганди здорового способу життя в сім'ї.
Форми позакласної роботи:
• бесіди, інтерактивні ігри, дискусії,
конференції, дебати за темами, пов'язаними з фізкультурою й спортом;
• спортивні конкурси в класі, у паралелі,
у масштабі всієї школи;
• загальношкільні зустрічі, присвячені
фізкультурному руху й спорту;
• спортивно-історичні й географічні
вікторини, присвячені спортивній тематиці;
• конкурси спортивних колажів, проектів і
газет;
• фестивалі туристичної пісні;
• спортивні аукціони;
• інтелектуальні олімпіади спортивної
тематики;
• спортивні бої, ринги, дебати на тему
спорту;
• наукові дослідження учнів на спортивну
тематику;
• обговорення газетних і журнальних
публікацій з теми «Спорт».
Розвиток позитивних звичок, навичок
гігієни, культури статі
Щоб виховати в учнів позитивні звички,
навчити дотримуватись правил гігієни, необхідно, щоб у навчальному закладі
існували досить суворі правила формування культури здорового способу життя й гігієни,
а саме:
• суворий контроль провітрювання
навчальних приміщень, приміщень відпочинку;
• організація хвилинок відпочинку,
розминок на навчальних заняттях;
• організація активних оздоровчих змін
учнів;
• суворий контроль дотримання учнями
санітарно-гігієнічних вимог;
• традиційна, добре організована
санітарно-гігієнічна освіта учнів;
• освіта класних керівників з даної
проблеми й проведення для них навчальних семінарів з організації в класних
колективах змістовної виховної роботи в даному напрямі;
• постійне співробітництво з медичною
службою школи, району, міста з вивчення стану здоров'я контингенту учнів,
динаміки й організації умов для поліпшення їхнього стану;
• організація практичної діяльності учнів
з розвитку санітарно-гігієнічних умінь;
• постійне співробітництво із сім'ями
учнів з проблеми подолання шкідливих звичок, освіта батьків
• демонстрація знань, умінь і досягнень
учнів у цьому напрямі, прагнення до здорового способу життя.
СПІЛКУВАННЯ Й ДОЗВІЛЛЯ УЧНЯ
Головні ідеї:
• формування культури спілкування учнів,
усвідомлення учнями необхідності позитивного спілкування як з дорослими, так і
з однолітками;
• передача учням знань, умінь і навичок
соціального спілкування людей, досвіду поколінь;
• виховання прагнення учнів до корисного проведення часу й позитивного спілкування.
• виховання прагнення учнів до корисного проведення часу й позитивного спілкування.
Головна мета:
Створення умов для позитивного спілкування
учнів у школі й поза межами, для прояву ініціативи й самостійності,
відповідальності,
• спілкування з активом класу й
батьківським комітетом класу з питання участі учнів у дозвільній діяльності;
• аналіз результативності організації
роботи із класом наприкінці кожної чверті;
• організація навчання для учнів-лідерів;
• спільне планування діяльності класного
керівника із представниками позашкільних установ у даному напрямі, залучення
фахівців цих установ для участі в плануванні.
Завдання виховання:
• формувати в учнів на всіх вікових етапах
культуру спілкування;
• знайомити учнів із традиціями й звичаями
спілкування й дозвілля різних поколінь;
• розвивати здібності учнів у різних видах
дозвільної діяльності;
• використовувати активні й творчі форми
виховної роботи для повного розкриття талантів і здібностей учнів;
• створювати гуртки, клуби, секції з
урахуванням інтересів і потреб учнів, стимулювати активну участь учнів у різних
видах дозвільної діяльності;
• ураховувати вікові особливості учнів для
розвитку вміння спілкуватися, проводити вільний час;
• демонструвати досягнення учнів у
дозвільній діяльності;
• виховувати справедливе ставлення учнів
до здібностей і талантів однолітків;
• виховувати силу волі, терпіння при
досягненні поставленої мети;
• надавати допомогу учням і їхнім батькам
у виборі гуртки, секцій, клубів для занять;
• сприяти якісній діяльності шкільних
позакласних об'єднань;
• надавати батькам необхідну інформацію
про участь дитини в житті школи й класу, демонструвати її досягнення у
динаміці.
Зміст виховної роботи:
• вивчення інтересів і запитів учнів,
їхніх здібностей і бажання брати участь у громадському житті в навчальному
закладі;
• вивчення запитів батьків у розвитку
талантів й інтересів учнів;
• якісне проведення всіх позакласних
заходів і ретельна їхня підготовка;
• урахування індивідуальних можливостей
учнів і їх вікових особливостей у підготовці виховних заходів;
• підтримка ініціативи й творчих починань
учнів, їхнього прагнення до спілкування й спільного дозвілля;
• демонстрація успіхів учнів, що досягнуті
у школі й соціумі, рідним і близьким людям;
• дотримання моральних традицій і правових
норм в організації дозвільної діяльності учнів;
• дотримання естетичних й етичних норм при
проведенні позакласних заходів будь-якого рівня.
Форми позакласної роботи:
• дискотеки до святкових і пам'ятних дат,
до ювілеїв школи, педагогів, учнів;
• концерти й конкурси самодіяльної
творчості й мистецтва;
• ушановування спортсменів школи, учнів —
переможців олімпіад, конкурсів, турнірів, конференцій;
• сольні концерти учнів, виставки картин,
колекцій одягу, виробів, виготовлених власними руками;
• конкурси змагання талантів;
• дні творчості школи;
• театральні прем'єри й вистави шкільних і
класних арт-студій;
• ушановування іменинників, сімей, у яких ростуть таланти.
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ,
ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ В РОБОТІ
· Декларація прав дитини
· Конвенція ООН про права
дитини
· Закон України «Про
освіту»
· Закон України "Про
позашкільну освіту"
· Положення про
позашкільний навчальний заклад
· Положення прокерівника
гуртків навчального закладу
· Концепція виховання
дітей та молоді у національній системі освіти (патріотичне, правове, моральне,
художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне)
· План роботи РБШЮ
· План виховної діяльності
з керівником гуртків
Немає коментарів:
Дописати коментар